3/9 JAG ÄR SÅÅÅÅ TREVLIG!!!!!!!

har hängt med PG idag, tvättat hängt tvätt, kört igång eb maskin tvätt =) 
använde en av mina nya älsklingar =)

blendern :p mixtra llite frukt till frukost=)  blev gott =)  var ute och gick med PG sen, sen hem å käka, for till g-stan och sen boden :D

sen hem =)  ska käka middag nu, och hoppas på att denna delen av try outen går bätter :P  sist gick de åt h-vete :(
hoppas att de blir mkt motion, känner mig otränad :(   blää

har varit kass på att träna.... 

Vann nå på jobbet för jag  är så trevligt :D  blev chokad, och nöjd :p

ska jobba helgen som vanligt, sen måndag, tis massage och balett , ons jobba och då är de 9 år sedan mkt roligt hände :D



ska byta om nu och förbereda mig för try outen =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0