400 inlägg :p

kollade just statisitken å detta blir mitt 400 inlägg ;)
ganska grymt :P

tänker då int göra de nå spec för de ;)


igår på try outen gick de okej :p kände mig ganska lost ;p  men kul som bara den var de!!!!!!!!!!!!!!!!  :D:D



Först tänkte jag ju bara vara med och träna och inte tävla med mitt lag Chifs, men nu när vi får nya tränare och dom lät såå posstivita och verka ha ett annat sätt att lära ut på, och   jag vill tävla!!  Fan skulle vara såå grymt och komma till SM :p
enda nackdelen att jag sa att jag börjat med balett, och de är ju på tisdagar och typ nästan samma tid som den är har  vi cheerleading träning, TYPSIKT!!! 

bläääääää  


DM 2009 (trött ,men glad) :D

 


Kommentarer
Postat av: Laila♥

Så fin du är=)

2009-09-07 @ 11:35:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0