fredag 18/9

Igår var jag på body pump (andra gången sen juli) hehhe   första gången när jag var på de (var väl sisådär 3-4 år sen) då tyckte jag att de SÖG!!! tyckte att de kändes så maskulint. Men nää  nu gilla jag de :D dels är instruktören riktigt bra och bra musik :D

ser på förlossningskliniken, ajajajaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!  SÅÅÅ J**A  ONT DE VERKA TA!!!  Har då inga planer på att utsätta mig för de!! 
Msn just med en kompis som fick en dotter i slutet av aug hon säger då att de inte är lika som på tv, fast de är ju från amerika programet så ;)  hih

nu ska jag dra på stan snart:D ska köpa lite nya kläder :p  är sååå less på mina gammla ;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0