Lååååååååååång dag

igår hängde jag med pastis ♥
dansa balett & hade cheerleadning träning :D  askul!
Sov asdåligt mindre kul
När jag var med pastis så gick vi en promis =)snacka om allt :D
En från jobbet ringer (ingen som bruka rinag till mig) ;p hörde först inte vem de var men sen så klicka de ;) sa till han jag lyssan heller på Britney än på dig :D fråga om jag ville jobba 17-21 enda nackdeln var ju att ja missa träningen :( men blir ju mkt pengar :D  sen ringer tant och förstör min dag ;) haha (inte)  och säger att en är sjuk och fråga om ja kan börja kl 10 ist =)  till 21  jag sa ja :p insåg att de blir 9 timmar :D wiiiiieeeeeeeee   känns inte såå tungt faktisk väldigt kul :D enda som ja e lite orolig över att jag inte fick nog mkt sömn i natt :( men ska nog gå =)
vi fika åt en ochen halv macka (väldigt mättande bröd)  de blev min middag :p hade ballet 18.15.19.30 for dirket till porsön och hade cheerleadning! 
åt två rosatde mackor till middag och en vamra koppen (vilket blev kl 22 typ) :P
hade svårt att somman :( vakna pigg som en gris 3 var vaken till 4 sen kommer muppen och väcker mig när han far så kliver upp efter han ha farit duschar och sitter här nu :p

ska käka nu och hinna få lite luft innan jag ska vara instängd i 9 timmar ;)

skriver nog i morrn :D

krammm

p.s kom gärna och hälsa på mig :D d.s


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi tack :)

2009-09-30 @ 23:33:32
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0