Mys kväll med pastis & mackjärnet:D

Idag så har jag städat, var med med syrran och tränat hennes två hundar :p sprungit på stranden i luleviken framoch tillbaka =)  (fin och mysigt)
kollade på tv när min mysmupp kom hem :D   sen gick vi på stan, käka middag på sub & co. Båda tog en macka på 30 cm (jag åt mer än han) :D:D hihi 

(en liten rolig sak som hände i sommras när jag och Hanna stod i kön till sub & CO  så tog jag oxå en kyckling macka 30 cm så komentera en kille som stod baki mig "ska du käka den dära"  heheh) ;)

Appropå vikt och käka mkt, ställde mig på vågen då stod de 45,7kg vägde mig igen så stod de samma, glömde bort (typ 15 min senare) då stod de 44,6kg jag bara WHAT???????????
ställde mig igen då stod de 47,6kg. DUMMA VÅG DEN ÄR JU FAN NY!!!!!!!!! dum fansakpet ska ju visa rätt då!!!!!!

Köpte två nya plagg till klädkammaren:p  fick  bort en heldel nu :D:D  såå skönt är så less på allt som jag har :p  hehee

Ser på idol. haha  vad kul de var när dom börja skatta åt killens efternamn :p hahha stackars killen :p

halv tio ska pastis å mackjärnet komma hit så ska vi se Wallander :D  värsta par kvällen!!  hihi 
ska käka rulltårta och nötter :D:D

ska se Idol nu :D  ÄLSKAR DE!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: simone

SV: Vilka komplimanger! Tack så hemskt mycket! :D

2009-09-18 @ 21:08:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0