Helgen i helhet :p

Igår min första lediga helg (tog lediga ifs) sen förtsa helgen i juli :p så 10 lr 11 veckor sen sist :p

gick på stan, hälsa på Mats syster en snabbis, for och hämta upp farmor, for t byn, lekte me hundarna, käka smörgås tårta (var int gå god) och en svartsvalstårta :p  (godare finns de) ;)

fest hos Ida hade jätteroligt :p  vi skulle på allstars, men blev corisca var så lång kö å jag skulle hem kl 2, (måste ju vara pigg efter som morfar fyller år idag och vi ska ut å käka) :D  var hos Ida 21-00.30  var riktigt rolig:D:D   

ser på idol nu, ska ut på en promis snart efter idol :d



ååååååååååååååååå   fick ett mess av Paola och tur att jag int vakna allt för sent:D  BACKSTREET BOYS VAR MED PÅ 4:AN!!!  :D:D:D  gissa vem som var lycklig då???

fick se en interjuv med dom :D   kännsdes som att jag blev ung och snygg igen ;)
hihi


GOD MAT!!!!!

Två snyggingra :D:D 


Hund elendet :D

Jag och mupp djuren :p


Myshund



Kommentarer
Postat av: Angelica

tack:D jag går på mariart =) bodde du i sthlm? isf får du mer än gärna komma och sitta modell för mig , kraaam

2009-09-14 @ 01:11:25
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Pastis

visst är det, det är jennifers hund=) haha, tyvärr ingen pippi. men en ängel har han tatuerad=) kul det var i lördags!=) smörgåstårtan såg god ut, vill ha! längtar till tisdag!=) syns å hörs! kram

2009-09-14 @ 14:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0