Ska flytta så jag bor 1 sek från jobbet!!

Ska fan flytta så ja bor 1 sek från jobbet, ska skaffa mig en asbra cykle så man tar sig... Idag dog bilbatteriet (igen),  hade haft de på laddning under natten...   Allt gick in till stan va hos käftis t 07.30 sen gymet och en snabbis in på vero moda. Så ca 11.20 tillbaka så starrade int bilen :(   en kompis ringde mig och höll mig sällskap. Sen såg en snäll karl 57 plus typ att jag behöde hjälp :D   (såg väl korkad ut) ;)  så han kablade igång min bil :D   asgulligt!! 
For hem sen (skulle förbi  en kompis å  låna tvättmaskin) men kunde int göra de pga bilbatteriet :/
åt lunch, gick med djuret. Tog lite kort =)  ska göra en present till en kompis :D
sen for jag å pappa å köpte batteriet och annat grejs =)  fick även köra nybilen :D:D  liiiiite skillnad om man jämför med goffe :P men älskar goffe!! 
Imorrn ska jag nog ut och jogga (åt chips nyss)=)




natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0