Världens bästa Kusin!!

Dag efter jag träffat mina lovers dvs 5 dec, så träffa jag min kära kusin!! Han e såå rolig å vara med :D  smart å  kan säga ord som jag känner mig trög av  på ett roligt sätt (kankse för han e lärare?  ;) )
Mötte upp han vid Åhlens, vi kollade efter ett vettigt matstället hittade en galleria där dom hade goood mat och jag köpte nå italiensk glass ;)  sen for vi till wasa museumet (ville dit) och de var 100000 år sen han va dit så de va passande =)
Där skakade vi på att vi ska besöka farfars/morfars grav när han kommer upp nästa gång.






3Månader senare (exkat) så träffades vi igen fast i luleå =)

Åt lunch på dagochbert! Köpte  mig ett par joggingskor, fick prov springa på ett band killen sa till mig "du kan ju börja med 5-6 km första gångerna) ja höll på att dö när han sa de :p sa de tilll kusin han tyckte ja höll goood min ;) hhehhe.. 
Tog bilen till kyrkogården och  börja skotta  och skotta och skotta!!  Kul va de men tooog sin lilla tid ;)   vi satt å fundera på va farfar/morfar skulle sagt om:D han såg oss
;p snön  var upp till mina höfter typ och de va säkert 15 m vi skotta :p


Kommit en bit på vägen


När vi kom fram fick ja int i gång tändar jävlen :(   åååååå  såååå  jävla irriteard ja blev!!! For dit senare å tände ljus från mig å kusinen =)

Vi kom fram till att farfar/morfra skulle tyck vi var galan :D   frågade farmor hon tyckte de iaf ;)  hihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0