hellouu

Helllouu   kul att se att ni har varit in å kollat :D   Har int var sååå aktiv ;) 

Forts;

N
ick kom sist åå höll typ hans hand längst, ville typ int släppa taget om den ;) men insåg att jag måste göra de annars blir jag nog utslängd :p
Iaf  när dom börja ställa sig BAKOM staketet, sås a vaken "backa" alla vi gjorde de, så börja dom med dom som har silver, guld å sist oss som hade paltium :D  efter silver och gularnda tagit deras kort fick dom lämma byggnaden.
Och menas dom tog deras kort blev  jag asnervös:p och när de var våran  ställde sig killarna FRAMFÖR staketet:D:D Föst var de Sussane  tur:D:D  tror att hon krama om dom alla =) jag stod brevid deras vakt (bsb:s) frågade han "vart kan ja stoppa mina saker" (fast på eng) han sa på eng " först gå du fram och hälsa på dom sen stoppa dina saker där så pekade han vart (vid staketet på långsidan)  tror oxå att Susanne var kanske med när jag fråga :p så de var innan hon tog sin inviduella bild:p
När de var min tur så jag fram med världes största leedne :D och SKAKAR HAND MED DOM!! INTE KRAMA DOM!!  Ställer mig mellan Nick & AJ för dom står  i mitten och ville ju ha två killar på varderas sida :D Brev Nick stod Howie och brev AJ stod Brian :D
alltså under den minuten när jag skakad hand med dom och höll om dom undertiden Justin tog kortet alltså de var verkligen den bästa stunden i mitt liv!!! 
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA LYCKLIG JAG VAR EFTER KORTET TAGITS!!!  Sen efter vi tagit kortet fick vi ett kort på killarna på med deras autografer så sa en vakt att vi skulle stå och vänta :D 



Kommentarer
Postat av: Pastis

Hihi tackar! De söta små liven ja=) Jag kan tänka mej att det var den lyckligaste dan i ditt liv, vilken dag minsann!=)kramar

2010-01-10 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0